Обмін чи повернення дитячих товарів

Обмін чи повернення дитячих товарів відбувається згідно чинного законодавства України. На усі товари, що ми реалізуємо діє гарантія і ми ретельно слідкуємо за тим, щоб Ви отримували якісну продукцію.

Перш за все, усі наші товари проходять обов’язкову перевірку на складі: на відповідність і працездатність, а також перед відправленням завжди перевіряється цілісність упаковки. Але, все ж таки, якщо склалась неприємна ситуація і Ви залишились незадоволені, Ви маєте право повернути витрачені кошти.

Якщо товар пошкодили при перевезенні

У разі, якщо Ви виявили, що упаковка або товар пошкоджений при транспортуванні, рекомендуємо зробити фотофіксацію пошкоджень. Крім того, потрібно відразу на місці скласти акт огляду з претензією до компанії перевізника. І в обов’язковому порядку, повідомте про ситуацію, що склалася менеджера нашого Інтернет-магазину. При відправленні товарів ми страхуємо їх на Новій пошті і вищевказані дії необхідні від Вас, для того щоб в подальшому можна було отримати відшкодування від перевізника.

Якщо на Новій Пошті Ви відмовились від отримання замовлення через те, що упаковка або товар пошкодженні при транспортуванні, а товар вже було попередньо оплачено:

  1. Потрібно дочекатися поки замовлення повернеться до нас на склад.
  2. Ми відправимо Вам аналогічний товар повторно або повернемо кошти. 

Якщо Ви виявили брак або будь-яку невідповідність своєї покупки

За Законом України “Про захист прав споживачів” —  Ви маєте право обміняти або повернути придбаний товар протягом 14 днів (з дня, наступного за покупкою).

Якщо Ви хочете обміняти товар належної якості

Інколи трапляються ситуації, коли потрібно обміняти покупку. Наприклад, якщо Вам або малюку подарували таку саму річ. Ми з розумінням ставимось до таких ситуацій і можемо зробити обмін або повернення, якщо це не суперечить чинному законодавству. Якщо Ви бажаєте зробити обмін чи повернення дитячих товарів належної якості, то зважайте на те, що вартість доставки доведеться оплачувати Вам. 

Ви маєте право на обмін / повернення, якщо:

  • товар який Ви придбали, не перебуває в переліку тих товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
  • придбаний Вами товар не використовувався, і зберігся в тому вигляді, в якому його купили.

Будь ласка, якщо Ви залишилися не задоволені покупкою в нашому інтернет-магазині, зверніться до менеджера. Надайте нам усі дані свого замовлення і ми допоможемо оформити обмін або повернення.

Якщо у вас гарантійний випадок

На більшість товарів, діє гарантія від виробника, зазвичай, впродовж 6 або 12 місяців з моменту покупки. Якщо у Вас виникла гарантійна ситуація, то Ви можете звернутися до нас та відправити товар на ремонт або заміну пошкодженої деталі. Вартість доставки товару для гарантійного ремонту сплачує Покупець, оскільки Інтернет-магазин виконує лише функцію посередника між Покупцем та Виробником. Варто зазначити, що такі ситуації з товарами, що ми реалізуємо бувають дуже рідко.

Дякуємо за довіру! З повагою, Ваш інтернет-магазин “Мамульониш”.

Кошик покупок
Ваш кошик порожній.

Передзвонити Вам?